Aktualności

Poszukujemy pracownika do prowadzenia sekretariatu w Konstancinie- Jeziornie (zastępstwo)

Data publikacji 18.02.2019

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie zatrudni kandydata/kę w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku starszego referenta do obsługi administracyjno- biurowej w komisariacie policji w Konstancinie- Jeziornie (zastępstwo ).

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

W PIASECZNIE

poszukuje 1 kandydata/kandydatki w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko

STARSZY REFERENT (ZASTĘPSTWO)

W ZESPOLE PREZYDIALNYM KOMISARIATU POLICJI W KONSTANCINIE-JEZIORNIE
KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE

do spraw obsługi administracyjno-biurowej sekretariatu oraz prowadzenie składnicy akt

 

Warunki pracy:

- praca biurowa

- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy

- narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy

- oświetlenie naturalne i sztuczne

- miejsce pracy usytuowane jest na drugim piętrze

- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi
i ciągów komunikacyjnych, brak progów, brak windy

- na drugim piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych

- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy

 

Zakres zadań:

- ewidencjonowanie wpływu i obiegu dokumentów w dziennikach korespondencyjnych, podawczych i innych rejestrach niezbędnych w pracy Komisariatu Policji, przekładanie korespondencji do dekretacji Komendantowi lub jego zastępcy, przyjmowanie i nadawanie poczty zwykłej, resortowej i prokuratorskiej, obsługa aplikacji „poczta specjalna”

- prowadzenie Rejestru Śledztw i Dochodzeń w formie manualnej i elektronicznej

- gromadzenie i przechowywanie spraw ostatecznie zakończonych zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, sporządzanie spisów zawartości teczek spraw ostatecznie załatwionych, spisów akt przekazanych do składnicy akt Komisariatu oraz protokoły brakowania

- redagowanie pism na polecenie przełożonych

- rozliczanie protokołami zdawczo-odbiorczymi funkcjonariuszy Policji i pracowników Komisariatu Policji przenoszących się na inne stanowisko służbowe, zwalniających się ze służby lub rozwiązujących stosunek pracy

- prowadzenie ewidencji i aktualizacji aktów prawnych i zapoznawanie z nimi funkcjonariuszy/pracowników Policji

- prowadzenie ewidencji, sprawozdań urlopów oraz zwolnień lekarskich funkcjonariuszy/pracowników Komisariatu Policji oraz wprowadzanie ww. danych do programu SWOP

- przekładanie Komendantowi Komisariatu Policji wykazu spraw niezałatwionych zgodnie
z obowiązującymi przepisami

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie

  • doświadczenie zawodowe 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej

  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

  • umiejętność pracy w zespole

  • umiejętność organizacji pracy własnej

  • komunikatywność

  • samodzielność i rzetelność

  • posiadanie obywatelstwa polskiego

  • korzystanie z pełni praw publicznych

  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

 

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe 1 rok pracy biurowej w administracji publicznej

  • poświadczenie bezpieczeństwa „tajne”

 

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys/CV i list motywacyjny

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego
    6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn.
    5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.)

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

  • oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego
    w zakresie doświadczenia zawodowego tj. 1 rok pracy biurowej w administracji publicznej (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)

 

Terminy i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do 27.02.2019 r.

  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

  • Miejsce składnia dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

ul. Kościelna 3

05-500 Piaseczno

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno

  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp_piaseczno@ksp.policja.gov.pl lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno

  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

  • Uprawnienia:

- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej

- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

  • Inne informacje: podane dane nie będą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na czas określony – w celu zastępstwa na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.

Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie).

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:

- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,

- analiza ofert spełniających wymagania formalne,

- rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem wiedzy/umiejętności.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2501,39 zł wynikające z mnożnika 1,3349 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max do 20%).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 60-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.

Powrót na górę strony