Poszukiwany technik do zespołu informatyki - Aktualności - KPP w Piasecznie

Aktualności

Poszukiwany technik do zespołu informatyki

Data publikacji 16.05.2018

Komendant Powiatowy Policji iw Piasecznie poszukuje kandydata/ki na stanowisko technika w Zespole Informatyki Wydziału Wspomagającego. Oferty należy składać do 30 maja 2018 roku na adres Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.

Zakres zadań:

  1. Zapewnienie sprawności działania oraz nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeń i systemów łączności, informatyki, technik multimedialnych oraz rejestratorów rozmów w jednostce oraz jednostkach podległych.

  2. Udzielanie wsparcia bieżącego teleinformatycznego i technicznego użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych.

  3. Na bieżąco rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych systemów oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki w granicach możliwości technicznych.

  4. Wykonywanie, zabezpieczanie i archiwizacja kopii rejestrowanych rozmów.

  5. Wykonywanie zadań lokalnego administratora technicznego systemów teleinformatycznych.

  6. Zapewnianie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych jednostki.

  7. Utrzymanie porządku w pomieszczeniach technicznych teleinformatyki jednostki.

  8. Nadzór i kontrola nad sprawnoścą systemów klimatyzacji i zasilania serwerowni, monitoringu wizyjnego ochrony obiektów, PDOZ i kontroli dostępu.

  9. Współpraca z właściwymi komórkami merytorycznymi WTI KSP.

  10. Nadzór i współpraca z operatorami publicznymi, serwisami zewnętrznymi w zakresie prac wykonywanych na potrzeby systemów łączności, informatyki, zasilania i klimatyzacji.

  11. Planowanie, ustalanie potrzeb, magazynowanie i zaopatrywanie stanowisk w sprzęt i materiały łączności i informatyki we współpracy z WTI.

  12. Prowadzenie dokumentacji przychodowo-rozchodowej, ustalanie potrzeb, zamawianie, realizacja dostaw materiałów eksploatacyjnych teleinformatyki.

  13. Obsługa sieci kablowo-przewodowej na potrzeby eksploatowanych systemów łączności i informatyki.

  14. Branie udziału w pracach wdrożeniowych nowych systemów oraz szkoleniach przeprowadzanych przez Wydział Teleinformatyki.

  15. Wykonywanie innych czynności w zakresie teleinformatyki i technik multimedialnych wynikających
    z bieżących i zaistniałych okoliczności.

  16. Prowadzenie ewidencji przychodowo-rozchodowej sprzętu łączności, ochrony technicznej, monitoringu, sporządzanie dokumentów przyjęcia/przekazania sprzętu.

  17. Rozliczanie ze sprzętu łączności policjantów/pracowników przenoszonych/zwalnianych (karty obiegowe).

  18. Przyjmowanie do naprawy sprzętu łączności i informatyki, przekazywanie do naprawy (KSP), uzgadnianie terminów i stałe monitorowanie terminów napraw i odbioru sprzętu.

  19. Organizowanie, koordynowanie procesu wybrakowania sprzętu łączności.

  20. Prowadzenie postępowania szkodowego w zakresie sprzętu łączności i informatyki.

  21. Wprowadzanie, weryfikowanie danych, rejestracja w systemie KSIP oraz sprawdzanie i udzielanie informacji w oparciu o policyjne i pozapolicyjne bazy danych.

  22. Wykonywanie czynności zleconych przez inne komórki organizacyjne – sprawdzenia w systemach informatycznych.

  23. Archiwizowanie danych informatycznych.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie;

  • obsługa komputera i innych urządzeń biurowych;

  • umiejętność pracy zespołowej;

  • umiejętność organizacji pracy własnej;

  • odpowiedzialność;

  • komunikatywność.

  • prawo jazdy kat. B

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe;

  • doświadczenie zawodowe 1 rok w obszarze informatyczno-łącznościowym;

  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji;

  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;

  • umiejętność interpretacji przepisów;

  • umiejętność wykorzystania systemów informatycznych.

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U.
    z 2018 r. poz. 412 ze zm.)

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys/CV i list motywacyjny

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.)

  • kopia prawa jazdy

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. 1 rok w obszarze informatyczno-łącznościowym (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.).

 

Dokumenty należy przesłać do dnia 30.05.2018 roku na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

ul. Kościelna 3

05-500 Piaseczno

Inne informacje:

Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie kompletne
i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:

- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,

- analiza ofert spełniających wymagania formalne,

- rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie 2242,66 zł brutto. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.