Praca
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw kancelaryjno-biurowych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw kancelaryjno-biurowych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
-
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
-
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Miejsce wykonywania pracy:
-
Piaseczno
- ul. Kościelna 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
prowadzenie, rejestrowanie postępowań przygotowawczych w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo-Śledczych,
-
prowadzenie Rejstru Odmów Wszczęcia w formie elektronicznej,
-
analizowanie wyników statystycznych, prognozowanie, obliczanie poszczególnych kategorii wyników Wydziału Dochodzeniowo-Śledczych i podległych jednostek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie,
-
sprawdzanie prawidłowości i kompletności wypełnianych druków rejestracji kryminalnej KSIP przez funkcjonariuszy i pracowników Policji w oparciu o postępowania przygotowawcze,
-
rozliczanie miesięcznych zestawień statystycznych oraz rozliczanie funkcjonariuszy Policji z przydzielonych postępowań przygotowawczych,
-
przyjmowanie, gromadzenie i przechowywanie spraw ostatecznie zakończonych oraz akt głównych postępowań przygotowawczych umorzonych w trybie rejestrowym,
-
odbieranie i nadawanie poczty zwykłej, resortowej, prokuratorskiej, prowadzenie rejestrów kancelaryjnych,
-
rozliczanie protokołami zdawczo-odbiorczymi pracowników i policjantów Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego, sporządzanie wykazów spraw niezałatwionych.
Warunki pracy
-
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca z komputerem w środowisku biurowym. -
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- miejsce pracy, przy którym realizowane są zadania usytuowane jest na trzecim piętrze,
- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów,
- na trzecim piętrze gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarnohigienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
-
pozostałe wymagania niezbędne:
-
umiejętność obsługi komputera,
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność organizacji pracy własnej,
-
odpowiedzialność,
-
samodzielność i rzetelność,
-
komunikatywność,
-
wymagania dodatkowe
-
wykształcenie wyższe,
-
1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze dochodzeniowo-śledczym,
-
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji,
-
znajomość obowiązujących przepisów i procedur,
-
znajomość obsługi systemów teleinformatycznych,
-
umiejętność podejmowania decyzji,
-
umiejętność prognozowania i oceniania,
-
uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
-
dokumenty potwierdzajace posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej (kopia świadectw pracy, zakresów czynności, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.),
-
dokumenty potwierdzajace posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze dochodzeniowo-śledczym (kopia świadectw pracy, zakresów czynności, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.).
Termin składania dokumentów:
25-02-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Inne informacje:
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2411,63 zł wynikające z mnożnika 1,287 plus dodatek za wysługę lat. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie (decyduje data wpływu do urzędu). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze - weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna. Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr tel. (22) 60-45-288.
kc/hkk