Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Praca

Data publikacji 16.02.2015

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw kancelaryjno-biurowych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.

 

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw kancelaryjno-biurowych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno

Miejsce wykonywania pracy:

  • Piaseczno

  • ul. Kościelna 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie, rejestrowanie postępowań przygotowawczych w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo-Śledczych,

  • prowadzenie Rejstru Odmów Wszczęcia w formie elektronicznej,

  • analizowanie wyników statystycznych, prognozowanie, obliczanie poszczególnych kategorii wyników Wydziału Dochodzeniowo-Śledczych i podległych jednostek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie,

  • sprawdzanie prawidłowości i kompletności wypełnianych druków rejestracji kryminalnej KSIP przez funkcjonariuszy i pracowników Policji w oparciu o postępowania przygotowawcze,

  • rozliczanie miesięcznych zestawień statystycznych oraz rozliczanie funkcjonariuszy Policji z przydzielonych postępowań przygotowawczych,

  • przyjmowanie, gromadzenie i przechowywanie spraw ostatecznie zakończonych oraz akt głównych postępowań przygotowawczych umorzonych w trybie rejestrowym,

  • odbieranie i nadawanie poczty zwykłej, resortowej, prokuratorskiej, prowadzenie rejestrów kancelaryjnych,

  • rozliczanie protokołami zdawczo-odbiorczymi pracowników i policjantów Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego, sporządzanie wykazów spraw niezałatwionych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
    Praca z komputerem w środowisku biurowym.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
    - naturalne i sztuczne oświetlenie,
    - miejsce pracy, przy którym realizowane są zadania usytuowane jest na trzecim piętrze,
    - budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów,
    - na trzecim piętrze gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarnohigienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych,
    - brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
    - w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.


    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej

  • pozostałe wymagania niezbędne:

    • umiejętność obsługi komputera,

    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

    • umiejętność pracy w zespole,

    • umiejętność organizacji pracy własnej,

    • odpowiedzialność,

    • samodzielność i rzetelność,

    • komunikatywność,

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,

  • 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze dochodzeniowo-śledczym,

  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji,

  • znajomość obowiązujących przepisów i procedur,

  • znajomość obsługi systemów teleinformatycznych,

  • umiejętność podejmowania decyzji,

  • umiejętność prognozowania i oceniania,

  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

  • dokumenty potwierdzajace posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej (kopia świadectw pracy, zakresów czynności, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.),

  • dokumenty potwierdzajace posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze dochodzeniowo-śledczym (kopia świadectw pracy, zakresów czynności, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.).

Termin składania dokumentów:

25-02-2015

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji
Kościelna 3
05-500 Piaseczno

Inne informacje:

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2411,63 zł wynikające z mnożnika 1,287 plus dodatek za wysługę lat. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie (decyduje data wpływu do urzędu). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze - weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna. Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr tel. (22) 60-45-288.

kc/hkk

Powrót na górę strony