Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Praca

Data publikacji 30.09.2014

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy referent do spraw wprowadzania informacji do policyjnych baz danych w Zespole Informatyki Wydziału Wspomagającego.

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy referent do spraw wprowadzania informacji do policyjnych baz danych w Zespole Informatyki Wydziału Wspomagającego

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno

Miejsce wykonywania pracy:

  • Piaseczno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadzanie danych (m.in. meldunki, karty informacyjne, decyzje, orzeczenia, postanowienia), rejestracja w systemie KSIP oraz sprawdzanie i udzielanie informacji
    w oparciu o policyjne i poza policyjne bazy danych

  • weryfikacja danych na meldunkach o przestępstwie, przestępcach, wykroczeniach pod kątem prawidłowości zapisów, modyfikowanie zauważonych błędów, uzupełnianie brakujących informacji w granicach obowiązujących przepisami

  • prowadzenie i na bieżąco aktualizacja ewidencji ilościowo przychodowo-rozchodowej sprzętu informatyki, koordynowanie prac związanych z wybrakowaniem sprzętu informatyki, branie udziału w inwentaryzacjach sprzętu informatyki

  • weryfikacja rejestracji wprowadzonych do KSIP (np. zatrzymani, postępowania, przestępstwa, rejestracje procesowe, dozory, areszty, wydarzenia, imprezy masowe)

  • prowadzenie i weryfikacja kartotek manualnych KSIP

  • wykonywanie czynności zleconych przez inne komórki organizacyjne - sprawdzenia w CEL, CEK, CEP, REGON, Noe.NET, KRS

  • typowanie zdarzeń podobnych i przestępców oraz typowanie pojazdów po niepełnych danych dla celów rozpoznania policyjnego

  • archiwizacja danych informatycznych w celu przekazania do składnicy akt.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca z komputerem w środowisku biurowym.

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- miejsce pracy, przy którym realizowane są zadania usytuowane jest na pierwszym piętrze,
- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów,
- na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarnohigienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.

Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej

  • pozostałe wymagania niezbędne:

    • umiejętność wykorzystania systemów informatycznych

    • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

    • umiejętność interpretacji przepisów

    • umiejętność pracy w zespole

    • umiejętność organizacji pracy własnej

    • komunikatywność

    • odpowiedzialność

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe

  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"

  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji

  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych

  • zdolności analitycznego myślenia

  • 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze informatyczno-łącznościowym

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

  • dokumenty potwierdzające posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej (kopie świadectw pracy, zakresy czynności, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)

  • dokumenty potwierdzające posiadanie 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze informatyczno-łącznościowym (kopie świadectw pracy, zakresy czynności, zaświadczenie
    o zatrudnieniu itp.)

Termin składania dokumentów:

15-10-2014

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji
Kościelna 3
05-500 Piaseczno

z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym
"ZI/st. ref./1"

Inne informacje:

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego - mnożnik 1,069 kwoty bazowej. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie (decyduje data wpływu do urzędu). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze: - weryfikacja formalna ofert, - sprawdzian wiedzy/umiejętności, - rozmowa kwalifikacyjna. Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot. Nie zwracamy nadesłanych ofert. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 60-45-288.

 

Powrót na górę strony