Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE

Data publikacji 05.02.2014

OGŁOSZENIE NR 2 KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W PIASECZNIE z dnia 5 lutego 2014 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Naczelnika Wydziału Dochodzeniowo - Śledczego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie

OGŁOSZENIE NR 2

KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI

W PIASECZNIE

z dnia 5 lutego 2014 roku

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

Naczelnika Wydziału Dochodzeniowo - Śledczego

Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie

 

§ 1

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Naczelnika Wydziału Dochodzeniowo - Śledczego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze spełniający poniższe kryteria:

 

  1. w zakresie wymagań niezbędnych:

  1. pełniący służbę w Policji;

  2. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 roku w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857 z późn. zm);

 

  1. w zakresie wymagań pożądanych:

  1. co najmniej 7 letni staż służby w Policji,

  2. co najmniej 4 letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

  3. co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem, albo 3-letni łączny staż w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,

  4. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”,

 

  1. ponadto wskazane jest posiadanie:

  1. wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzenia lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub

  2. wykształcenie wyższe o kierunku politologia, prawo, administracja, albo,

  3. co najmniej 3 – letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”

§ 2

 

Oferty kandydatów powinny zawierać:

 

  1. CV i list motywacyjny,

  2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu),

  3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat. Koncepcja pracy powinna zostać opracowana dla stanowiska objętego postępowaniem kwalifikacyjnym, w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórki. W przypadku stanowisk zastępcy kierownika jednostki/komórki organizacyjnej Policji, koncepcja uwzględnia wyłącznie zakres zadań przewidzianych dla tego stanowiska i jednocześnie winna wpisywać się w strategię działania jednostki/komórki organizacyjnej Policji. Jedynie w ograniczonym zakresie może odnosić się do zadań przewidzianych dla kierownika jednostki/komórki organizacyjnej Policji, np.: zarządzenia jednostką/komórką i kreowanie w niej polityki kadrowej. Koncepcja nie powinna przekraczać 6 stron, napisana czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm.

  4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowisko służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczony na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowisko w Policji),

  5. pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata, tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji, objętej postępowaniem – (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowisko służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 2, umieszczony na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowisko w Policji),

  6. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby,

  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu),

  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).,

  9. kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu).

§ 3

 

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja pracuje na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji do stosowania z dniem 1 maja 2012 r.

§ 4

 

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy).

 

  1. Określenie szczegółowych zadań i sprawowanie merytorycznego nadzoru nad jakością i profesjonalizmem zespołów funkcjonujących w strukturze organizacyjnej Wydziału, sporządzanie zakresów czynności dla poszczególnych policjantów oraz pracowników Policji.

  2. Sporządzanie planów pracy, grafików służby, pełnienie dyżurów kierowniczych, zapoznawanie się i pracowników z nowymi aktami prawnymi raz decyzjami wewnętrznymi kierownictwa jednostki.

  3. Rzetelne i terminowe sporządzanie wymaganych zestawień, statystyk oraz innych czynności zleconych przez jednostki nadrzędne, udzielanie odpowiedzi na korespondencję dbałość o estetykę i wysoki poziom sporządzanych dokumentów.

  4. Nadzorowanie spraw kadrowych dotyczących policjantów i pracowników Policji podległej komórki organizacyjnej, w tym m.in. opiniowanie i ocena podległych funkcjonariuszy, sporządzanie wniosków kadrowych, okresowe dokonywanie oceny ich pracy zawodowej oraz stanu dyscypliny służbowej.

  5. Opracowywanie strategii działań pionu dochodzeniowo – śledczego umożliwiające osiąganie jak najlepszych wyników.

  6. Współdziałanie z Prokuraturą, Sądem oraz innymi organami powołanymi do ochrony porządku prawnego. Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem doprowadzeń osób zatrzymanych do Prokuratury, Sądu, oraz przeprowadzanie odpraw związanych z doprowadzeniem.

  7. Kierowanie czynnościami procesowymi na miejscu zdarzeń, celem zebrania materiału dowodowego z miejsca zdarzenia lub kierowanie czynnościami na miejscu zdarzenia.

  8. Nadzór nad postępowaniem funkcjonariuszy w zakresie prawidłowego realizowania czynności związanych z pojazdami holowanymi na parking depozytowy dla potrzeb postępowań przygotowawczych, rozliczanie kosztów z tym związanych oraz podejmowanie wyczerpujących czynności w zakresie odbioru pojazdu albo likwidacji przez Urząd Skarbowy.

  9. Nadzór nad postępowaniem z dowodami rzeczowymi i magazynem dowodów rzeczowych.

  10. Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem korespondencji systematyczne rozliczanie pracy policjantów z podległych komórek organizacyjnych w szczególności nad terminowością prowadzonych postępowań przygotowawczych, oraz przestrzeganiem terminów określonych przez obowiązujące przepisy prawa i przepisy resortowe, jak też i inne wytyczone przez przełożonych.

  11. Nadzór nad szkoleniem zawodowym policjantów. Realizacja lokalnego szkolenia zawodowego zgodnie z zapotrzebowaniem ujętym w rocznym planie doskonalenia zawodowego. Dbanie o podnoszenie kwalifikacji zawodowych podległych policjantów.

  12. Współdziałanie z innymi służbami Komendy Powiatowej Policji w zakresie przedsięwzięć prewencyjnych kryminalnych i operacyjno – dochodzeniowych.

  13. Sprawowanie osobistego nadzoru nad dokumentacją i rejestracją danych w bazach AFIS, SESPOL, RSD, KSIP, PARK, SWD, Holownik.

  14. Budowanie profesjonalnego stanu kadrowego poprzez właściwe rozpoznanie i analizę pracy poszczególnych policjantów w celu zdiagnozowania tzw. Mocnych i słabych stron podległych funkcjonariuszy, następnie dążenie do wyeliminowania zachowań negatywnych i utrwalanie zachowań pożądanych w służbie poszczególnych policjantów,

  15. Przestrzeganie zasad etyki zawodowej i praw człowieka, dyscypliny pracy, przepisów bhp i przeciwpożarowych.

  16. Przeprowadzanie odpraw służbowych dla całego stanu osobowego Wydziału w celu zapewnienia właściwego poziomu komunikacji wewnętrznej.

  17. Zachowanie poufności przy przetwarzaniu danych osobowych oraz sposobu ich zabezpieczenia zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.

  18. Reprezentowanie podległej komórki organizacyjnej w podejmowanych przedsięwzięciach na rzecz bezpieczeństwa i porządku publicznego, realizowanych we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie, jak również z podmiotami poza policyjnymi.

  19. Uczestniczenie w posiedzeniach zespołów zadaniowych oraz odprawach służbowych z udziałem kierownictwa Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie.

  20. Sprawowanie nadzoru nad sprzętem transportowym, dokonywanie cyklicznego nie rzadziej niż raz w tygodniu przeglądu pojazdów pod kątem właściwego prowadzenia dokumentacji pojazdów, dbałość o sprzęt i czystość pojazdów służbowych.

§ 5

 

Oferty, z podaniem adresu, do korespondencji na kopercie i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-550 Piaseczno w terminie do dnia 20 lutego 2014 roku (decyduje data wpływu do urzędu), z dopiskiem: Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Naczelnika Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego Komendy Powaitowej Policji w Piasecznie z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole ds. Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie, tel. 60-45-214.

§ 6

 

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 10 marca 2014 roku.

 

 

 

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

                                                                                                  W  PIASECZNIE

 

                                                                                    /-/ mł. insp. Jarosław KONOŃCZUK

Powrót na górę strony