Praca
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata /ki/ na stanowisko: starszy referent do spraw kancelaryjno-biurowych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata /ki/ na stanowisko: starszy referent do spraw kancelaryjno-biurowych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Piaseczno ul. Kościelna 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie Rejestru Śledztw i Dochodzeń w formie elektronicznej (e-RSD),
- prowadzenie Rejestru Śledztw i Dochodzeń (RSD) oraz Rejestru Odmów Wszczęcia (ROW) w formie pisemnej,
- analizowanie wyników statystycznych, prognozowanie, obliczanie poszczególnych kategorii wyników Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego i podległych jednostek organizacyjnych KPP w Piasecznie,
- sprawdzanie poprawności i kompletności wypełnianych druków rejestracji kryminalnej KSIP przez funkcjonariuszy i pracowników Policji w oparciu o postępowania przygotowawcze,
- rozliczanie miesięczne zestawień statystycznych oraz rozliczanie funkcjonariuszy Policji z przydzielonych postępowań przygotowawczych w RSD i ROW,
- rejestrowanie druków statystycznych Stp. 1, 2, 3 dla Prokuratury Rejonowej w Piasecznie w Krajowym Systemie Informacji Policyjnej (KSIP),
- przyjmowanie, gromadzenie i przechowywanie spraw ostatecznie zakończonych oraz akt głównych postępowań przygotowawczych w trybie rejestrowym w celu złożenia do składnicy akt,
- odbieranie i nadawanie poczty zwykłej, resortowej, prokuratorskiej, prowadzenie rejestrów kancelaryjnych, rozliczanie protokołami zdawczo-odbiorczymi pracowników i policjantów Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego, sporządzanie wykazów spraw niezałatwionych raz na rok w uzasadnionych przypadkach raz na kwartał.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca z komputerem w środowisku biurowym. Współpraca z funkcjonariuszami Policji i pracownikami Komendy oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Policji w całym kraju, z Prokuraturą, Sądami, Zakładami Karnymi, Samorządami lokalnymi i klientami zewnętrznymi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych oraz związany z terminowością wykonywanych zadań,
- sekretariat Wydziału usytuowany jest na trzecim piętrze,
- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów,
- na trzecim piętrze gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.
Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
Wymagania niezbędne:
wykształcenie: średnie;
doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w administracji lub pracy biurowej;
pozostałe wymagania niezbędne:
-
umiejętność obsługi komputera,
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność organizacji pracy własnej,
-
odpowiedzialność,
-
samodzielność i rzetelność,
-
komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
-
przeszkolenie specjalistyczne z systemów informatycznych,
-
uprawnienia dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
-
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji,
-
znajomość obowiązujących przepisów i procedur,
-
znajomość obsługi systemów informatycznych,
-
umiejętność podejmowania decyzji,
-
umiejętność prognozowania i oceniania,
-
1 rok doświadczenia w obszarze dochodzeniowo-śledczym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- dokumenty potwierdzające posiadanie 1 roku doświadczenia w administracji lub pracy biurowej (kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zakres obowiązków, opis stanowiska itp.),
- dokumenty potwierdzające posiadanie 1 roku doświadczenia w obszarze dochodzeniowo-śledczym (kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zakres obowiązków, opis stanowiska itp.).
Dokumenty należy przesłać do dnia 26.09.2013 roku na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Inne informacje:
Zatrudnienie na zastępstwo
Proponowane wynagrodzenie brutto 1873,84 zł. + dodatek stażowy.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub potwierdzenia faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem wydanym przez uprawniony podmiot.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie. W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, nr telefonu. Aplikacje niekompletne i dostarczona po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o etapie dalszego naboru.
Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze:
- weryfikacja formalna ofert,
- sprawdzian wiedzy/umiejętności (w przypadku dużej ilości ofert),
- rozmowa kwalifikacyjna.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 60-45-288.