Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Praca

Data publikacji 16.09.2013

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata /ki/ na stanowisko: starszy referent do spraw kancelaryjno-biurowych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

 

 

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata /ki/ na stanowisko: starszy referent do spraw kancelaryjno-biurowych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy: Piaseczno ul. Kościelna 3

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

- prowadzenie Rejestru Śledztw i Dochodzeń w formie elektronicznej (e-RSD),

- prowadzenie Rejestru Śledztw i Dochodzeń (RSD) oraz Rejestru Odmów Wszczęcia (ROW) w formie pisemnej,

- analizowanie wyników statystycznych, prognozowanie, obliczanie poszczególnych kategorii wyników Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego i podległych jednostek organizacyjnych KPP w Piasecznie,

- sprawdzanie poprawności i kompletności wypełnianych druków rejestracji kryminalnej KSIP przez funkcjonariuszy i pracowników Policji w oparciu o postępowania przygotowawcze,

- rozliczanie miesięczne zestawień statystycznych oraz rozliczanie funkcjonariuszy Policji z przydzielonych postępowań przygotowawczych w RSD i ROW,

- rejestrowanie druków statystycznych Stp. 1, 2, 3 dla Prokuratury Rejonowej w Piasecznie w Krajowym Systemie Informacji Policyjnej (KSIP),

- przyjmowanie, gromadzenie i przechowywanie spraw ostatecznie zakończonych oraz akt głównych postępowań przygotowawczych w trybie rejestrowym w celu złożenia do składnicy akt,

- odbieranie i nadawanie poczty zwykłej, resortowej, prokuratorskiej, prowadzenie rejestrów kancelaryjnych, rozliczanie protokołami zdawczo-odbiorczymi pracowników i policjantów Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego, sporządzanie wykazów spraw niezałatwionych raz na rok w uzasadnionych przypadkach raz na kwartał.

 

Warunki pracy:

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca z komputerem w środowisku biurowym. Współpraca z funkcjonariuszami Policji i pracownikami Komendy oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Policji w całym kraju, z Prokuraturą, Sądami, Zakładami Karnymi, Samorządami lokalnymi i klientami zewnętrznymi.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- naturalne i sztuczne oświetlenie,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych oraz związany z terminowością wykonywanych zadań,

- sekretariat Wydziału usytuowany jest na trzecim piętrze,

- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów,

- na trzecim piętrze gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych,

- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,

- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.

 

Wymagania związane ze stosunkiem pracy:

 

Wymagania niezbędne:

wykształcenie: średnie;

doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w administracji lub pracy biurowej;

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi komputera,

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • umiejętność organizacji pracy własnej,

  • odpowiedzialność,

  • samodzielność i rzetelność,

  • komunikatywność.

 

Wymagania dodatkowe:

  • przeszkolenie specjalistyczne z systemów informatycznych,

  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,

  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji,

  • znajomość obowiązujących przepisów i procedur,

  • znajomość obsługi systemów informatycznych,

  • umiejętność podejmowania decyzji,

  • umiejętność prognozowania i oceniania,

  • 1 rok doświadczenia w obszarze dochodzeniowo-śledczym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).

 

Kopie innych dokumentów i oświadczeń:

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,

- dokumenty potwierdzające posiadanie 1 roku doświadczenia w administracji lub pracy biurowej (kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zakres obowiązków, opis stanowiska itp.),

- dokumenty potwierdzające posiadanie 1 roku doświadczenia w obszarze dochodzeniowo-śledczym (kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zakres obowiązków, opis stanowiska itp.).

 

Dokumenty należy przesłać do dnia 26.09.2013 roku na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

ul. Kościelna 3

05-500 Piaseczno

 

Inne informacje:

Zatrudnienie na zastępstwo

Proponowane wynagrodzenie brutto 1873,84 zł. + dodatek stażowy.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub potwierdzenia faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem wydanym przez uprawniony podmiot.

Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie. W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, nr telefonu. Aplikacje niekompletne i dostarczona po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o etapie dalszego naboru.

Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze:

- weryfikacja formalna ofert,

- sprawdzian wiedzy/umiejętności (w przypadku dużej ilości ofert),

- rozmowa kwalifikacyjna.


Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 60-45-288.

Powrót na górę strony