Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Praca

Data publikacji 19.10.2012

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów na stanowisko: inspektor do spraw obsługi administracyjno-gospodarczej w Zespole Administracyjno-Gospodarczym KPP w Piasecznie.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno

Miejsce wykonywania pracy:
Piaseczno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

prowadzenie imiennych ewidencji kart i teczek mieszkaniowych dla funkcjonariuszy Policji,

ustalanie i naliczanie równoważnika pieniężnego za brak i remont lokalu mieszkalnego, sporządzanie listy do wypłaty w systemie „Mieszk” oraz wprowadzanie zmian dotyczących funkcjonariuszy Policji w systemie „Mieszk”,

przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych: o przyznaniu, odmowie pomocy finansowej, o przyznaniu bądź odmowie wypłaty równoważnika pieniężnego za brak lub remont lokalu mieszkalnego,

prowadzenie rejestru potrzeb mieszkaniowych w oparciu o złożone raporty dla potrzeb komisji mieszkaniowej, sporządzanie i wydawanie projektów decyzji o przydziale lokalu mieszkalnego w oparciu o zatwierdzony wniosek,

analizowanie i przygotowywanie projektów odpowiedzi na raporty funkcjonariuszy Policji oraz podania i wnioski emerytów policyjnych,

prowadzenie gospodarki mandatowej: zaopatrywanie, ewidencjonowanie oraz rozdzielanie i rozliczanie ostateczne pobranych bloczków mandatowych,

przyjmowanie wpłat gotówkowych od funkcjonariuszy Policji Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie za wystawione mandaty karne gotówkowe oraz prowadzenie księgi kasowej.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca z komputerem w środowisku biurowym,
- współpraca z funkcjonariuszami Policji i pracownikami Komendy oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi garnizonu stołecznego Policji, z Zarządem Zasobów Mieszkaniowych w Warszawie, Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim, samorządami lokalnymi powiatu piaseczyńskiego.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych oraz związany z terminowością wykonywanych zadań,
- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów,
- na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z obsługą administracyjno-gospodarczą lub 3 lata w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Policji i aktów wykonawczych,
umiejętność interpretacji przepisów,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność organizacji pracy własnej,
komunikatywność,
dyskrecja, skrupulatność, systematyczność,
dyscyplina, odpowiedzialność

w y m a g a n i a  d o d a t k o w e

uprawnienia w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zakresów czynności, opisów stanowiska pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)

Termin składania dokumentów:
26-10-2012

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji
Kościelna 3
05-500 Piaseczno

Inne informacje:

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu prze Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub potwierdzenia faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem wydanym przez uprawniony podmiot. Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie (decyduje data stempla pocztowego). W ofercie należ podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, e-mail. Aplikacje, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr. tel. (22) 60-45-288.
 

Powrót na górę strony