Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE NR 3

Data publikacji 28.09.2011

KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W PIASECZNIE z dnia 27 września 2011 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko zastępcy komendanta Komisariatu Policji w Lesznowoli Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie

OGŁOSZENIE NR 3

KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI

W PIASECZNIE

z dnia 27 września 2011 roku

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

zastępcy komendanta Komisariatu Policji w Lesznowoli

Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie

 

§ 1

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko zastępcy komendanta Komisariatu Policji w Lesznowoli Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:

  1. pełniący służbę w Policji;

  2. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
    i stażu służby określone przepisami § 3 - 5, 6 pkt 2, § 7 oraz tabeli 1 wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji - l.p. 14 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
    i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 roku w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 roku, Nr 123, poz. 857 ze zmianami).

  3. Pożądane jest również:

    • wykształcenie z zakresu prawa lub organizacji, zarządzania lub organizacji
      i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu
      z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;

    • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”;

    • znajomość języka obcego;

    • doświadczenie na stanowiskach kierowniczych.

§ 2

  1. Oferty kandydatów winny zawierać:

  • CV i list motywacyjny,

  • kserokopię ostatniej opinii służbowej kandydata potwierdzoną za zgodność z oryginałem,

  • pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja powinna zostać opracowana dla stanowiska objętego postępowaniem kwalifikacyjnym, w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym regulamin jednostki organizacyjnej Policji oraz szczegółowy zakres zadań komórek. Materiał nie powinien przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm.)

  • pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach
    i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne,

  • potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby,

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu),

  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).

  1. Oferty kandydatów, o których mowa w ust. 1 winny być złożone w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko zastępcy komendanta Komisariatu Policji w Lesznowoli Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie”.

  2. Koperty, o których mowa w ust. 2 będą otwierane komisyjnie.

§ 3

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Prace komisji prowadzone są na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

§ 4

Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy).

  1. organizacja pracy w nadzorowanych komórkach Komisariatu;

  2. zastępowanie komendanta Komisariatu Policji podczas w czasie i zakresie uzgodnionym
    z Komendantem Powiatowym Policji w Piasecznie

  3. planuje, organizuje i koordynuje wykonywanie zadań przez nadzorowane komórki organizacyjne komisariatu;

  4. wykonuje określone w odrębnych przepisach uprawnienia i obowiązki przełożonego
    w stosunku do podległych policjantów i pracowników Policji;

  5. sporządza karty opisu stanowiska pracy dla podległych policjantów i pracowników;

  6. wyznacza policjantów lub pracowników Policji uprawnionych do koordynowania pracy
    w zespołach etatowych i wykonywania zadań kierownika komórki organizacyjnej;

  7. odpowiada za doskonalenie umiejętności zawodowych podległych funkcjonariuszy w zakresie praktycznego rozwiązywania problemów wyłaniających się z prowadzonych postępowań przygotowawczych lub innych zleconych czynności procesowych, podczas prowadzonych szkoleń.

§ 5

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać
w sekretariacie Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-550 Piaseczno
w terminie do dnia 10 października 2011 roku.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać
w Zespole ds. Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie, tel. 60-45-214.

§ 6

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 10 listopada 2011 roku.

 

 

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

                W PIASECZNIE

 

                                                                                                     mł. insp. Witold WÓJCICKI

 

Powrót na górę strony