Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE NR 1

Data publikacji 07.06.2011

KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W PIASECZNIE z dnia 3 czerwca 2011 roku, w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko zastępcy komendanta Komisariatu Policji w Tarczynie Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie

 

 

 

OGŁOSZENIE NR 1
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI
W PIASECZNIE

z dnia 3 czerwca 2011 roku

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
zastępcy komendanta Komisariatu Policji w Tarczynie Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie

§ 1

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko zastępcy komendanta Komisariatu Policji w Tarczynie Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:

  1. pełniący służbę w Policji;

  2. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami § 3 - 5, 6 pkt 2, § 7 oraz tabeli 1 wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji - l.p. 14 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 roku w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 roku, Nr 123, poz. 857 ze zmianami).
  3. Pożądane jest również:
    • wykształcenie z zakresu prawa lub organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursu z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;
    • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”;
    • znajomość języka obcego;
    • doświadczenie na stanowiskach kierowniczych.

§ 2

  1. Oferty kandydatów winny zawierać:
    • CV i list motywacyjny,
    • kserokopię ostatniej opinii służbowej kandydata potwierdzoną za zgodność z oryginałem,
    • pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat,
    • pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne,
    • potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby,
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu),
    • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).
  2. Oferty kandydatów, o których mowa w ust. 1 winny być złożone w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko zastępcy komendanta Komisariatu Policji w Tarczynie Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie”.
  3. Koperty, o których mowa w ust. 2 będą otwierane komisyjnie.

§ 3

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Prace komisji prowadzone są na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

§ 4

Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy).

  1. organizacja pracy w nadzorowanych komórkach Komisariatu;
  2. zastępowanie komendanta Komisariatu Policji podczas w czasie i zakresie uzgodnionym z Komendantem Powiatowym Policji w Piasecznie
  3. planuje, organizuje i koordynuje wykonywanie zadań przez nadzorowane komórki organizacyjne komisariatu;
  4. wykonuje określone w odrębnych przepisach uprawnienia i obowiązki przełożonego w stosunku do podległych policjantów i pracowników Policji;
  5. sporządza karty opisu stanowiska pracy dla podległych policjantów i pracowników;
  6. wyznacza policjantów lub pracowników Policji uprawnionych do koordynowania pracy w zespołach etatowych i wykonywania zadań kierownika komórki organizacyjnej;
  7. odpowiada za doskonalenie umiejętności zawodowych podległych funkcjonariuszy w zakresie praktycznego rozwiązywania problemów wyłaniających się z prowadzonych postępowań przygotowawczych lub innych zleconych czynności procesowych, podczas prowadzonych szkoleń.

§ 5

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-550 Piaseczno w terminie do dnia 22 czerwca 2011 roku. Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole ds. Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie, tel. 60-45-214.

§ 6

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 22 lipca 2011 roku.

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W PIASECZNIE
mł. insp. Witold WÓJCICKi

Powrót na górę strony