Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Poszukujemy technika do Zespołu Informatyki

Data publikacji 21.09.2018

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko technika w pełnym wymiarze czasu pracy do Zespołu Informatyki Wydziału Wspomagającego.

Zakres zadań:

  • Zapewnienie sprawności działania oraz nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeń i systemów łączności, informatyki, technik multimedialnych oraz rejestratorów rozmów w jednostce oraz jednostkach podległych.
  • Udzielanie wsparcia bieżącego teleinformatycznego i technicznego użytkowników końcowych systemów teleinformatycznych.
  • Na bieżąco rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych systemów oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności i informatyki w granicach możliwości technicznych.
  • Wykonywanie, zabezpieczanie i archiwizacja kopii rejestrowanych rozmów.
  • Wykonywanie zadań lokalnego administratora technicznego systemów teleinformatycznych.
  • Zapewnianie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych jednostki.
  • Utrzymanie porządku w pomieszczeniach technicznych teleinformatyki jednostki.
  • Nadzór i kontrola nad sprawnością systemów klimatyzacji i zasilania serwerowni, monitoringu wizyjnego ochrony obiektów, PDOZ i kontroli dostępu.
  • Współpraca z właściwymi komórkami merytorycznymi WTI KSP.
  • Nadzór i współpraca z operatorami publicznymi, serwisami zewnętrznymi w zakresie prac wykonywanych na potrzeby systemów łączności, informatyki, zasilania i klimatyzacji.
  • Planowanie, ustalanie potrzeb, magazynowanie i zaopatrywanie stanowisk w sprzęt i materiały łączności i informatyki we współpracy z WTI.
  • Prowadzenie dokumentacji przychodowo-rozchodowej, ustalanie potrzeb, zamawianie, realizacja dostaw materiałów eksploatacyjnych teleinformatyki.
  • Obsługa sieci kablowo-przewodowej na potrzeby eksploatowanych systemów łączności i informatyki.
  • Branie udziału w pracach wdrożeniowych nowych systemów oraz szkoleniach przeprowadzanych przez Wydział Teleinformatyki.
  • Wykonywanie innych czynności w zakresie teleinformatyki i technik multimedialnych wynikających z bieżących i zaistniałych okoliczności.
  • Prowadzenie ewidencji przychodowo-rozchodowej sprzętu łączności, ochrony technicznej, monitoringu, sporządzanie dokumentów przyjęcia/przekazania sprzętu.
  • Rozliczanie ze sprzętu łączności policjantów/pracowników przenoszonych/zwalnianych (karty obiegowe).
  • Przyjmowanie do naprawy sprzętu łączności i informatyki, przekazywanie do naprawy (KSP), uzgadnianie terminów i stałe monitorowanie terminów napraw i odbioru sprzętu.
  • Organizowanie, koordynowanie procesu wybrakowania sprzętu łączności.
  • Prowadzenie postępowania szkodowego w zakresie sprzętu łączności i informatyki.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie
  • obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy zespołowej
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • odpowiedzialność
  • komunikatywność
  • prawo jazdy kat. B

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie zawodowe 1 rok w obszarze informatyczno-łącznościowym
  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność wykorzystania systemów informatycznych

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys/CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopia prawa jazdy
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.)

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. 1 rok w obszarze informatyczno-łącznościowym (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)

Dokumenty należy przesłać do dnia 5 października 2018 r. na adres:

            Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

            ul. Kościelna 3

            05-500 Piaseczno

Dane osobowe – klauzula informacyjna

  • Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przeprowadzeniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp_piaseczno@ksp.policja.gov.pl lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy poza służbą cywilną
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
  • Okres przechowywania danych: zgodnie z przepisami archiwalnymi prawa krajowego

Uprawnienia:

  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Inne informacje:

  • Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).
  • Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:

  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
  • analiza ofert spełniających wymagania formalne,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.

 

KPP Piaseczno

 

 

 

 

Powrót na górę strony