Aktualności

Zatrudnimy sekretarkę/sekretarza kierownika jednostki ( zastępstwo )

Data publikacji 21.06.2018

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydata/kandydatki w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisko: sekretarza kierownika jednostki ( zastępstwo )

W ZESPOLE PREZYDIALNYM WYDZIAŁU WSPOMAGAJĄCEGO KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI
W PIASECZNIE do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej

 

Warunki pracy:

- praca biurowa

- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy

- narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy

- oświetlenie naturalne i sztuczne

- miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze

- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów

- na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych

- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.

 

Zakres zadań:

- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej kierowanej do Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie zgodnie z instrukcją kancelaryjną

- prowadzenie terminarza spraw, spotkań, odpraw, przekazywanie informacji o terminach załatwienia sprawy w jednostce

- ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, dokonywanie inwentaryzacji
i udostępnianie aktów prawnych Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie, Komendanta Stołecznego Policji, Komendanta Głównego Policji, Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji i innych wydawców w celu terminowego zapoznania policjantów/pracowników oraz stosowania ich w służbie/pracy

- przygotowywanie i obsługa spotkań organizacyjno-reprezentacyjnych z interesantami
i gośćmi

- obsługa interesantów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie do Kierownictwa Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie lub właściwych merytorycznie kierowników jednostki i komórek organizacyjnych

- obsługa poczty elektronicznej, redagowanie pism urzędowych i okolicznościowych Komendanta Powiatowego Policji w Piasecznie

- sporządzanie grafików służby dla Komendanta Powiatowego Policji i Zastępców Komendanta Powiatowego Policji oraz list obecności dla kadry kierowniczej i Wydziału Wspomagającego

- przygotowywanie dokumentów kierownika jednostki do archiwizacji zgodnie
z obowiązującymi przepisami

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie

  • doświadczenie zawodowe 6 miesięcy w obszarze obsługi kancelaryjno-biurowej

  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

  • umiejętność pracy w zespole

  • umiejętność organizacji pracy własnej

  • komunikatywność

  • odpowiedzialność

  • dyskrecja

  • lojalność

  • odporność na stres

  • posiadanie obywatelstwa polskiego

  • korzystanie z pełni praw publicznych

  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe

  • doświadczenie zawodowe 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej

  • przeszkolenie z obsługi sekretariatu

  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji

  • umiejętność sporządzania pism urzędowych

  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych

  • prawo jazdy kat. B

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

  • poświadczenie bezpieczeństwa „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.),

 

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys/CV i list motywacyjny

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenie zawodowego
    6 miesięcy w obszarze obsługi kancelaryjno-biurowej (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

  • oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego
    w zakresie doświadczenia zawodowego tj. 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie
    o zatrudnieniu itp.)

  • kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z obsługi sekretariatu

  • kopia prawa jazdy kat. B

  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka angielskiego

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn.
    5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.)

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

 

Terminy i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do 29.06.2018 r.

  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

  • Miejsce składnia dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

ul. Kościelna 3

05-500 Piaseczno

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przeprowadzeniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno

  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp_piaseczno@ksp.policja.gov.pl lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno

  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) oraz nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych

  • Uprawnienia:

- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej

- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

  • Inne informacje: podane dane nie będą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Umowa o pracę na zastępstwo.

Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty nie kompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie).

Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:

- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,

- analiza ofert spełniających wymagania formalne,

- rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem wiedzy/umiejętności.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2735,81 zł wynikające z mnożnika 1,4600 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max do 20%).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.

 

 

Powrót na górę strony