Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Poszukujemy pracownika

Data publikacji 04.10.2017

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydatów na stanowisko starszego referenta do spraw kancelaryjno- biurowych w wydziale kryminalnym.

Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

starszy referent

do spraw kancelaryjno-biurowych w Wydziale Kryminalnym

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu

Komenda Powiatowa Policji
w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno

 

Miejsce wykonywania pracy:

  • Piaseczno

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

obsługa sekretariatu Wydziału Kryminalnego m.in. poprzez:

  • kompletowanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu dla Naczelnika Wydziału Kryminalnego

  • ewidencjonowanie korespondencji w dziennikach, rejestrach oraz przygotowywanie korespondencji wysyłkowej

  • redagowanie i wytwarzanie pism oraz dokumentacji

  • przyjmowanie od pracowników spraw ostatecznie zakończonych, sporządzanie spisów akt przekazanych do archiwum oraz protokołów brakowania

  • rozliczanie protokołami zdawczo-odbiorczymi pracowników i policjantów Wydziału Kryminalnego zwalniających się lub przenoszących się na inne stanowiska służbowe

  • przedkładanie Naczelnikowi Wydziału wykazu spraw niezałatwionych pracowników i policjantów Wydziału Kryminalnego

 

Warunki pracy

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
 

Praca z komputerem w środowisku biurowym. Współpraca z funkcjonariuszami Policji i pracownikami Komedy oraz z Prokuraturą, Sądami, Zakładami Karnymi, Urzędami Miast i innymi instytucjami funkcjonującymi w kraju.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- sekretariat Wydziału usytuowany jest na trzecim piętrze
- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
- na trzecim piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 0,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej

  • pozostałe wymagania niezbędne:

    • umiejętność obsługi komputera

    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych

    • umiejętność pracy w zespole

    • umiejętność organizacji pracy własnej

    • komunikatywność

    • odpowiedzialność

    • samodzielność i rzetelność

 

wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie – obsługa sekretariatu

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne

  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji

  • znajomość obowiązujących przepisów i procedur

  • umiejętność podejmowania decyzji

  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych

  • doświadczenie zawodowe 1 rok obszarze obsługi kancelaryjno-biurowej

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

 

Inne dokumenty i oświadczenia

    • dokumenty potwierdzające posiadanie powyżej 0,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej (kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zakres obowiązków, opis stanowiska pracy itp.)

    • dokumenty potwierdzające posiadanie 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi kancelaryjno-biurowej (kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zakres obowiązków, opis stanowiska pracy itp.)

    • dokument potwierdzający przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu.

 

 

Termin składania dokumentów:

18.10.2017 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji
Kościelna 3
05-500 Piaseczno

 

Inne informacje:

 

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2306,51 zł wynikające z mnożnika 1,2309 kwoty bazowej + dodatek stażowy. Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”. Aplikacje nie kompletne
i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca
i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy). Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o kolejnym etapie naboru. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu: (22) 60-45-288.
Powrót na górę strony