Poszukujemy informatyka
Poszukujemy pracownika do Zespołu Informatyki Wydziału Wspomagającego w Komendzie Powiatowej Policji w Piasecznie.
OGŁOSZENIE
O WOLNYM STANOWISKU PRACY
POZA KORPUSEM SŁUŻBY CYWILNEJ W KOMENDZIE POWIATOWEJ POLICJI W PIASECZNIE
Stanowisko: technik, liczba stanowisk pracy: 1
Komórka organizacyjna: Zespół Informatyki Wydziału Wspomagającego Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie
Wymiar etatu: pełny
Zakres zadań:
-
zapewnienie sprawności działania oraz nadzór nad prawidłowym eksploatowaniem urządzeń i systemów łączności, informatyki, technik multimedialnych oraz rejestratorów rozmów w jednostce oraz jednostkach podległych,
-
udzielanie wsparcia bieżącego teleinformatycznego i technicznego użytkownikom końcowym systemów teleinformatycznych,
-
na bieżąco rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych systemów oraz podejmowanie działań naprawczych, serwisowych sprzętu i urządzeń łączności
i informatyki w granicach możliwości technicznych, -
wykonywanie, zabezpieczanie i archiwizacja kopii rejestrowanych rozmów,
-
wykonywanie zadań lokalnego administratora technicznego systemów teleinformatycznych,
-
zapewnianie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych jednostki,
-
utrzymanie porządku w pomieszczeniach dystrybucyjnych, serwerowni,
-
nadzór i kontrola nad sprawnością systemów klimatyzacji i zasilania serwerowni, monitoringu wizyjnego ochrony obiektów, PDOZ, kontroli dostępu (CCTV, SKD, SSWiN)
-
współpraca z właściwymi komórkami merytorycznymi WTI KSP,
-
nadzór i współpraca z operatorami publicznymi, serwisami zewnętrznymi w zakresie prac wykonywanych na potrzeby systemów łączności, informatyki, zasilania
i klimatyzacji, -
planowanie, ustalanie potrzeb, magazynowanie i zaopatrywanie stanowisk w sprzęt
i materiały łączności i informatyki we współpracy z WTI, -
prowadzenie dokumentacji przychodowo-rozchodowej, ustalanie potrzeb, zamawianie, realizacja dostaw materiałów eksploatacyjnych teleinformatyki,
-
utrzymanie i obsługa sieci kablowo-przewodowej na potrzeby eksploatowanych systemów łączności i informatyki,
-
branie udziału w pracach wdrożeniowych nowych systemów oraz szkoleniach przeprowadzanych przez WTI,
-
wykonywanie innych czynności w zakresie teleinformatyki i technik multimedialnych wynikających z bieżących i zaistniałych okoliczności,
-
przyjmowanie do naprawy sprzętu łączności i informatyki, przekazywanie do naprawy (KSP), uzgadnianie terminów i stałe monitorowanie terminów napraw i odbioru sprzętu,
-
uczestniczenie w procesie wybrakowania sprzętu łączności i informatyki,
-
uczestniczenie w przeprowadzaniu inwentaryzacji, klasyfikacji i likwidacji składników majątkowych,
-
wprowadzanie danych (m. in. meldunków, kart informacyjnych, decyzji, orzeczeń, postanowień), rejestracja w systemie KSIP oraz sprawdzanie i udzielanie informacji
w oparciu o policyjne i pozapolicyjne bazy danych, -
archiwizowanie danych informatycznych.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie
-
obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
-
umiejętność pracy zespołowej
-
umiejętność organizacji pracy własnej
-
odpowiedzialność
-
komunikatywność
-
posiadanie obywatelstwa polskiego
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe
-
doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze informatyczno-łącznościowym
-
znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
-
umiejętność działania w sytuacjach stresowych
-
umiejętność interpretacji przepisów
-
umiejętność wykorzystania systemów informatycznych
-
poświadczenie bezpieczeństwa „poufne”
Warunki pracy:
-
praca administracyjno-biurowa
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
-
narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
-
oświetlenie naturalne i sztuczne
-
miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze
-
budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
-
na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
-
brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
-
w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
-
CV i list motywacyjny
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia
2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.) -
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. powyżej 1 roku w obszarze informatyczno-łącznościowym (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie
o zatrudnieniu itp.)
Terminy i miejsce składania dokumentów:
-
Dokumenty należy przesłać do 18.02.2021 r.
-
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
-
Miejsce składnia dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno -
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp_piaseczno@ksp.policja.gov.pl lub listownie: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie ul. Kościelna 3, 05-500 Piaseczno
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
-
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej, a następnie przez czas wynikający
z przepisów o archiwizacji -
Uprawnienia:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo do usunięcia danych osobowych;
-
-
żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-
art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
Informacje o wymogu podania danych:
-
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej.
-
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody
w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać
w dowolnym czasie. -
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie).
Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- analiza ofert spełniających wymagania formalne,
- rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem wiedzy/umiejętności.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjne zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2 752,27 zł + 14,34 % premii regulaminowej + dodatek stażowy (max do 20%).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 47 72-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.